Bunuh MhantainMesin pembukaan hidraulikSensor pemacu sangat sensitif

masa pelepasan:2024-05-09 22:10:37 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:484

Petua teras:Bunuh Mhantain,Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanPertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif,Bunuh MhantainSelf propelled mobile lifting platform, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Bunuh MhantainPlatform penangkapan lengan lengan lengan menerima baja struktur berkualiti tinggi, dengan penywelding sisi tunggal dan proses bentuk sisi ganda. Ia dilengkapi dengan stesen pam hidraulik impor atau stesen pam hidraulik perusahaan kongsi rumah. Platform penangkapan operasi ketinggian tinggi dilengkapi dengan peranti keselamatan seperti valv keseimbangan dan pemeliharaan tekanan automatik, dan kekal. Serye platform kerja ketinggian tinggi ini mempunyai ciri-ciri pergerakan fleksibel boleh dipercayai, angkat stabil, kapasitas muatan besar, dan operasi yang sesuai, dan digunakan secara luas dalam berbagai industri seperti kilang lapangan terbang, kilang kuasa, stesen, kuasa luar, dan pembinaan hiasan. Boleh dirancang dan dibuat mengikut keperluan peribadi dan keperluan penggunaan. Sebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, prestasi keselamatan platform angkat tetap sangat penting. Bagaimana untuk menilai kualiti platform angkat tetap? Mari kita bercakap secara singkat tentang Kumpulan Mesin Intelligent Zhongyun. When inspecting fixed lifting platform products, it is necessary to carefully observe the quality and precision of the product, as good products cannot be separated from exquisite craftsmanship. Ini boleh dikatakan secara langsung berguna.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

San MiguelitoPeriksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.


Bunuh MhantainMesin pembukaan hidraulikSensor pemacu sangat sensitif



Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Selain itu, jalankan medium yang mengganggu dari platform mengangkat liga aluminum. Hapuskan media korosif, seperti secara biasa menghapuskan peralatan logam, meletakkan kekeringan dalam alat ketepatan, dan menambah jumlah kecil penghalang korosif yang boleh memperlambat kadar korosif dalam media korosif.

Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Kesehatan dan KesehatanAdjusting the oil pipe.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.


Bunuh MhantainMesin pembukaan hidraulikSensor pemacu sangat sensitif



Adjusting the oil pipe.

HargaUrus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Features and technical parameters: Platform adopts a disassembly and assembly design structure,Bunuh MhantainPlatform angkat hidraulik diletak silinder, which is convenient for transportation and installation and not easily damaged. Tinggi boleh disesuaikan, dan tinggi dan keseimbangan platform boleh disesuaikan sesuai dengan perlukan.

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting,Bunuh MhantainPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.

Bunuh MhantainTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo


Hak cipta dan notis:
1. Bunuh MhantainMesin pembukaan hidraulikSensor pemacu sangat sensitif yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Bunuh MhantainMesin pembukaan hidraulikSensor pemacu sangat sensitif, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Bunuh MhantainMesin pembukaan hidraulikSensor pemacu sangat sensitif adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Bunuh MhantainMesin pembukaan hidraulikSensor pemacu sangat sensitif mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Leskovatzmengesyorkanberita
LeskovatzBerita terkini